loveislikeyou

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elin A - 19 oktober 2014 19:43

Köpt en ny super söt burk idag. Tänkte ha mynt i den. Men köpte den enbart för att den var så söt.

Även köpt nya hårspännen med typ färglatt hår på. De fanns nu inför halloween.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 19 oktober 2014 10:48

Så jag vakna nyss å ska ligga isängen med min pojkvän och se twilight.Så mysigt ju. Jag hade en underbar dag igår med min underbara klass och alla andra som va med och jobbade under spökvandingen. Det rägnade stort sett hela tiden. Men vad gjorde det bara köra och ta det sedan. Har haft en underbar upplevelse som jag sent vill glömma. Så glad att jag valde ESTET TEATER.

pöss och kram<3

Av Elin A - 18 oktober 2014 14:58

Igår hade vi ju premiär. Jag har alltid sett upp till dem som har gjort spökvandringen. Förra året när jag fick veta att jag skulle vara med på detta storslagna med nästan 4000 pers på 2 kvällar. Så lycklig.. och igår stod jag där och ägde scenen. Jag kände mig så stor och att jag kan bli någon. Nu är jag på samma nivå som de jag beundrade som liten. Nu är jag på våg uppåt och jag är så stålt över mig själv och vsd jag kan åstadkomma. Igår var det 1717 pers och hoppas det blir lika många ikväll.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 17 oktober 2014 11:04

Sitter just nu och äter frukost. Min mormor kommer snart och ska köra mig till skolan. Fick spm tur var sovmorgon vilket käns underbart för det kan bli en jobbig kväll annars. Fatta vad coolt vi har premiär idag är så taggad för genrepet igår gick underbart bra.
Pöss och kram <3

Av Elin A - 16 oktober 2014 08:05



       

Så förlåt att jag inte bloggade igår. Men jag var så trött kom knappt hem förens vid 21:20 eller något. Så jobbigt ju. Men jag var ute mellan 7:40 till 17:30 så länge vet jag inte när jag var ute sist. Men det var faktist inte så jobbigt som jag trodde. Efter det så hade jag utveklingsamtal.


pöss och kram<3


Av Elin A - 15 oktober 2014 07:15

Igår hände något super roligt och spännande. Jag blev intervjuad till friends ungdomsråd i Stockholm. Fatta vad häftigt. Jag har sökt till det tillsammans med många andra som är under 18 år. Jag är så glad och på måndag får jag veta om jag kom in eller inte. Så närvös hoppas att jag kommer med.
Hon jag snacka med beskrev ungdommar som experterna för att det är oftast i ungdomen man blir kränkt eller mobbad. Samt att de vill ta vara på de unga som vill hjälpa till att stopa mobbning.

Av Elin A - 14 oktober 2014 20:48

Ni har väll inte missat att jag har spökvandingen med min klass och fatta att det är premiär på fredag så sjukt alltså. Jag är så taggad. Men därför har jag inte bloggat idag för att vi har gjort iordning massor. Boknkngs telefon har även ringt massor. Så nu tycker jag att ni ska ringa och boka.
numer: 073- 816 25 51
Sök även på Asylun - es13 spökvandring så kommer vårt Facebook evenemang upp där.

Av Elin A - 14 oktober 2014 07:11

Igår kväll hade vi invigningen för de nya i team baconostarna. För er som inte vet så är team baconostarna våran scout patrull. Alltså heter vi så. Jag tycker invigningen var mysig. Massa eld och faklorna. Vi grillade Marshmellos jag brände mig på tungan. Vi fick en helig gral som vi skulle ha närmast hjärtat. Scouterna är en sak som håller mig uppe. En sak som alltid funnits för mig eller ja sedan 7:an.

Pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards