loveislikeyou

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elin A - 5 oktober 2014 15:21

Så nu är jag påväg på kalas. Det är min bonusfarmor som fyller år.

Men jag tänkte ta upp något viktigt som jag hörde igår på ljus festival. De som jobbar ideellt i föreningar är ofta gammla. Typ mormor morfar eller farmor farfar. Vi får det mesta serverat åt oss. Men tänk när de går bort då? Vem ska då arbeta gratis. Det fick mig att tänka efter. Alla borde ju kunna göra något åt detta. Ingen kan jobba gratis jämnt men att bara va med å stötta upp. Jag är ju scoutledare där jobbar jag ju ideellt och jag tycker det är underbart. Jag drar mitt strå till stacken. Gör du? Kommentera gärna vad du gör som är ideellt arbete

pöss och kram <3

Av Elin A - 5 oktober 2014 09:52

Fanns lysande golfbollar för att man ska hitta dem i mörkret. Å fick finna lysande armband.

pöss och kram <3

Av Elin A - 4 oktober 2014 21:39

Förlåt för suddiga bilder men de jag var med ville inte stå stilla. Mera bildet kommer.

pöss och kram <3

Av Elin A - 4 oktober 2014 13:46

Av Elin A - 4 oktober 2014 09:24


pöss och kram<3

Av Elin A - 3 oktober 2014 20:23

När kag kom till en pizzeria så såg jag något annorlunda. De hade fått en laddsation för el bilar. Detta tyckte jag då var väldigt coolt.

åt även en sallad. För stt jag känner att va nyttig åt ju pizza tidigare i veckan.

Av Elin A - 3 oktober 2014 15:44

När vi hade teater så satt vi i marknadsföring bland annat och klippte massa flyers haha kan intr stava de så tror inte ni fattar men mini affischer. Som jah kommer dela ut imorgon på skördemarknaden i vara. Kan ju även medela att ja aldrig mer vill se en sax.


Pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards