loveislikeyou

Alla inlägg under december 2014

Av Elin A - 23 december 2014 17:24

Nu är julgranen pyntad och färdig. Så fin den blev. Och under granen ligger våran fina kattunge Cleo och vaktar den.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 23 december 2014 11:52

Har fått en mini gran i plast som jag ställt upp på mitt rum. Tycker den är super söt. Men synd att den är lite lite så "vanliga" kulor kan man inte sätta i. För imorgon är de julafton.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 23 december 2014 10:20

fotton som en kompis till mig tog på mig tidigar i höstas. Äntligen fått alla bilder. Så här får ni se några av dem. Hääär kan ni kolla in hennes blogg hon som tog bilderna.  


Pöss och Kram<3

                     

Av Elin A - 23 december 2014 08:00



Pöss och Kram<3

Av Elin A - 22 december 2014 18:00


På översta bilden ser ni peppris. Nu är det så att Peppris är en symbål för många barn och folk som kämpar för att barn ska kunna få en nyckter och fin jul.

På en Vitjul.se  är det så att Du kan gå in och lova att du ska ha en vit jul. Det är inte mycket som krävs av dig. Det enda är att du är nyckter på Julafton, Juldagen och annandagen. Detta kan göra det bättre fär många barn. 

Denna orginisation ger även pengar till folk som vi göra något för bar under Julen. Det är underbart för jag tycker att julen är barnens högtid. 

Just nu är det 23595 personer som har lovat detta. Jag blir så glad att det är så många. Det är record. Men tänk om det kunde bli ännu mer. 


Jag lovar att man kan ha kul när man är nyckter. Jag är själv nyckterist och jag har kul endå. Jag är med i NSF scouterna och detta stöttar en vit jul. Tycker värkligen att ni ska in och göra dett för det är bra och alltså av så många dagar det är på ett år tycker jag att man iallfall kan vara nyckter 3 av dem. Det är inte mycker begärt egentligen. 


Klicka hääär för att läsa mer eller för att skriva under


Pöss och kram<3

   

Av Elin A - 22 december 2014 17:47



Sett den underbara julfilmen Elf. Som handlar om en kille som hamnar på ett barnhem och när tomten kom ditt så kröp han ner i säcken och fick följa med till nordpolen. Han blev uppforstrad presis som en tomtenisse. Men efter några år så började han växa ovanligt fort fortare än de andra nissarna. Men han insåg endå inget men han hörde andra snacka om de så han bestämde sig för att hitta sin riktigta pappa i New Nork. Man får följa när han ska förklara vem han är och man får se hur svårt det kan vara att anpassa sig efter våra traditioner. 


Pöss och Kram<3

   

Av Elin A - 22 december 2014 15:22

Sitter just nu och pluggsr matte. En av dem saker jag skulle plugga hemma under lovet. Men matten är roligast så det går först. Haha. Kanske inte så smart att ta de roliga först. Men endå.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 22 december 2014 12:59

Så varit på sjukhuset hos psykologen. Det gick väll som vanligt. Sedan åt vi där. Det blev kyckling. Så gott.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards