loveislikeyou

Alla inlägg under december 2014

Av Elin A - 21 december 2014 22:38




Nu tänker jag recensera utvandrarna som vi såg i Stocholm på dramaten.

Jag tyckte att den var bra. Jag har sett filmen och läst manuset men inte fatta. Men nu när jag fick se teatern så fick jag äntligen förståelse för detta.   


Den handlar om en familj som inte har det så lätt som bor i Sverige. Vet faktist inte vilket år men endå. Det var för länge sedan. De hände olika saker så som att deras lada bran ner och det var dåliga sköradar. Men det konstaterade i att dem fick för sig att dem vill få ett bättre liv genom att åka till Amerika. Man får följa dem medans dem pakar och gör sig i ordning. Men det som var mest spännande var att få följa med dem på båten till Amerika. Det är spännande och händelserikt. 

Det roliga med detta är att den är så mycket bättre än jag trodde. För er som inte vet så satt vi högst upp på balkongerna. 


Pöss och Kram<3

      

Av Elin A - 21 december 2014 21:55

Håller på att julpynta och ser på en julkalender. Från 05 vilket var en december dröm. Börjar få julkänslor när de bara är 3 dagar kvar. Men ingen snö det suger ju.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 21 december 2014 10:47

Försöker bygga mitt hus som jag bor i fast i sims variation. Så det blir spännande sedan ska min familj få bo där. Det kommer bli kul att se om de funkar

Pöss och kram<3

Av Elin A - 20 december 2014 23:38

Nu i kväll har jag firat jul hos ett par kompisar. Det var trevligt vi åt god julmat och fick jul godis. Fick även ett super paket med en cool hatt och en bio sak eller så att man får pengar till bio. Så bra ju.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 20 december 2014 15:10

Förlåt för dålig kvalite men så kan det la vara. 


Pöss och Kram<3

Av Elin A - 20 december 2014 14:16

Sitter just nu och fixar med min stocholms video. Den kommer nog komma upp imorgon. Hade vellat få upp den idag men så ont i halsen så vill inte prata i en video.
Har även precis instalerat en ny tv som vi fick när vi sålde jultidningar.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 19 december 2014 12:20

Nu är de snart jul. Vi går sista dag och har julavslutning i kyrkan. Vi har haft julklaps lek i skolan vi var 8 som var med det på första bilden fick jag då.
Sedan fick jag resten av en underbar kompis.
Jag tycker att julen är en underbar årstid men vi har inte mycket till snö här de e synd. När de e då är kallt så kan de lika gärna va snö oxå.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 18 december 2014 03:49

Förlåt att ja inte uppdaterat men haft fullt upp under dessa dagar i Stocholm. Haft så underbart kul. Kommer göra en video om detta. Precis duschat hos min kompis och ska nu lägga mig och sova. Jag är super nöjd även om fötterna värker.

Pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards