loveislikeyou

Alla inlägg under april 2015

Av Elin A - 22 april 2015 07:12

Japp jag lovade igår att blogg efter jag hade haft min föreläsning. Men det blev väldigt mycket efter den så det blev inte så.

Men färeläsningen gick så bra mycket bättre än jag trodde den skulle gå. Jag är så sjukt stålt över mig själv att jag gjorde detta. Det käns bra. Det var ju för mina gamla lärare jag föreläste så min svenska lärare trodde inte der var jag den eleven hon hade haft som stod där framme. Fick beröm av alla. Det kändes skönt. Men det bästa är ju endå att jag ska få komma ditt och föreläsa för elever någon gång. Det käns så sjukt stort.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 21 april 2015 14:30

Jag har det jobbigt. Kom till skolan kl 8 och inser att jag inte börjar föräns 12:30 och att då har jag matteprov som jag gör på cirka 20 min. Å sedan inget mer.

Just nu är jag påväg till min gamla skola för att hålla i en föreläsning om mobbnig. Jag är super taggad. Kommer berätta sen hur det går.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 21 april 2015 07:22

Jag vill bara berätta något som jag tycker är super kul. Jag får i en vecka driva friends instagramkonto. Fattar ni vilken ära detta är. Det är super spännande. Jag är taggad på detta. Kontot heter: stiftelsenfriends

För övrigt är jag påväg till skolan. Det hände endel igår som ledde till att jag inte årka blogga.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 20 april 2015 07:09

Jag trodde att jag skulle vara helt död idag efter lägret. Men jag är endå bara "normal" trött för att vara mig. Men jah är väldigt taggad på dagen idag. Det käns som en riktigt bra dag.

Vad ska du göra idag då?

Pöss och kram<3

Av Elin A - 19 april 2015 18:47

Så har varit på scoutläger i hälgen eller ja jag har varit arangör. Vilket var svinkul. På fredagen hände inte så mycket. Mer än att alla kom till lägret.

Lördagen började med att jag sov så himmla dåligt. Sedan blev det frukost och efter det blev det typ de som tinget är till för att rösta på saker. Det var typ hela dagen. Sedan hade vi en organisationstävling. Vilket var super lyckat. Sedan kom maten och det gick sådär. Efter det vid typ 23 tiden så krashade jag totalt. Jag mådde super dåligt.

Söndagen så fortsatte förhandlingarna. Och det gick super bra. Jag är nöjd. Sedan var det farväl och då blev det kramkalas. Och sedan städning.

Nu har jag precis kommit hem och durshat har krassat i soffan. Jag är helt slut. Jag är scoutbakis. Det blir en lugn kväll.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 19 april 2015 13:00


Jag tror att jag har skrivit om denna serien förut men den är så himla bra så jag vill skriva om den igen.


Detta är bilder från serien Faking it. Den handlar om Kamern och Amy. Kamern är less på att inte snyas så när någon mistar dem två bästa vännerna för att vara ett par så vill Kamern spela med på detta. Amy är osäker på om dem värkligen ska göra detta. Men när dem blir nominerade till Homecoming drottningar så blir det precis som Karmen vill hon får sin efterlänktade kärlek.

Klicka häääär för att komma till serine det finns två sesonger och sesong 3 kommer ut i höst


 Pöss och Kram<3

     

Av Elin A - 19 april 2015 09:00

Varje gång jag ber om detta så får jag några fårgor så jag tänkte gör ett försök till så kanske jag har så att jag kan göra en lite video om detta. Så ställ fårgor och utamningar. 


Pöss och Kram<3

 

Av Elin A - 18 april 2015 15:00

         

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards