loveislikeyou

Alla inlägg under april 2015

Av Elin A - 14 april 2015 20:30

Resept:
2 dl strösocker
5 tsk vaniljsocker
2 dl glutenfri mjölmix t.ex potatismjöl
1 dl kakao
2 ägg
150 g smör (snält)
2 1/2 dl minimarsmellows
Kokosflingor till formen istället för brödsmulor

Sätt ugnen på 175°. Blanda socker, vaniljsocker, kakao och mjöl. Rör ner ägg och smör. Rör sedan till en jämn smet vänd ner marsmellows. Häl smeten i formen cirka 20 min i ugnen.

Den blir kladdig och super god

Av Elin A - 14 april 2015 07:03

Påväg till skolan. Det käns riktigt bra. Var hela dagen i skolan igår. Super stålt. Och idag blir de ännu en skol dag. Jag har sovit super inatt och drömt underbart.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 11 april 2015 17:01

Här är bilder som jag tog på mässan det var sjukt kul men inte så häftigt som jag trodde. Men vill åka ditt igen. Jah köpte inte så mycket men en hink med sockervadd och två halsband. Jag är nöjd. Det som kan förbättras är maten som fanns där. Men det är super kul att folk engagerar sig och klär ut sig.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 11 april 2015 10:11

Är påväg till göteborg med min syster och pojkvän. Vi ska till sci-fi messan. Det ska bli såå kul. Jag är väldigt glad. Ska bli spännande har inte varit på något sådant förut.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 10 april 2015 10:09

Käns bra att vara tillbaka till skolan Blev sminkad och fick nutella och fluff av världens bästa kompis. Mår mycket bättre och känner mig nöjd med detta.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 9 april 2015 18:35

Har gått riskettan idag. Det handla om alkohål och droger samt anndra risker så som trötthet. Det var väldigt intresant. Fast de fanns jobbiga filmer och bilder. Men det var intresant.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 9 april 2015 12:40

Så här ser jag ut idag. Jag minns inte vart jag köpt något av dem förutom en sak. Tjocktröjan kommer från shock så duktig jag är.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 9 april 2015 09:22

Nyss vaknat så blir alltså hemma idag igen. Fast jag har ett projekt jag måstr göra idag. Så jah kommer inte vara hemma hela dagen.

Ser ni för övrigt mitt hår. Det ser sjukt ut. Jaja jag får dursha så fort jag årkar gå upp från sängen.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards