loveislikeyou

Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Elin A - 4 mars 2016 12:44

 

Igår så höll jag i en förelsänign. Det innbar att jag stod framfrö cirka 100 pers som satt och lyssnade när jag snackade om delar jag har upplet. Det gick väldigt bra tills min sändare till myggan ramlade och jag svärde i mikrofonen. Men jag är extremt stolt över att jag gjorde det. Att jag stog där fram och snacka i mirofon om saker som jag har upplevt som fortfarande kan göra ont och få mig att må dåligt. 

Jag hoppas att få föreläsa mer om detta så att man kan sprida budskapet om mobbning och försöka stoppa det. För att någon ska stå upp för de som inte kan stå upp för sig själva. Detta är super viktigt att någon hälst flera stycken ska ställa sig upp och visa att mobbning är fel. 

Har även en tanke på att lägga upp endel av min föreläsning på yotube så att ni kan se detta. Vad skulle ni tycka om detta?

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards