loveislikeyou

Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Elin A - 10 mars 2016 22:43

Av Elin A - 10 mars 2016 09:45

         

Igår så var det begravning. Jag har varit på den en gång förut men jag var typ 8 år så minns typ inte hur det var. Men nu är det min mammas farmor som har gått bort. Det är väldigt sorligt. Men jag är inte super berörd av det eftersom hon har varit sjuk i cirka 10 år och varit dement nästan lika länge så mins henne inte som frisk. 

Men begravningen var endå jobbig på något sätt. Det är nog känsaln lixom. Men det gick väldigt bra endå skulle jag säga för att var en begravning. 

Det blev även god mat efteråt det va smörgåstårta. Men jag fick ju en egen vilket kändes lycksigt att gå en helt egen fast årkade inte äta upp det. Sedan blev det stort sett en vanlig tråta men jag fick glass med maränger. Det var super gått. 

Det blev även en super kul att träffa massa människor som man inte träffat på länge eller inte har något minne av som man fick snacka med idag. 

Vila i frid <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards