loveislikeyou

Alla inlägg den 7 mars 2016

Av Elin A - 7 mars 2016 21:25

 

Så mitt internet funkar tydligen. Super bra. På onsdag så ska jag på begravning. Det är till min mammas farmor så hon var väldigt gammal typ 91 år och väldigt sjuk hade inte häller någon nära relation till henne. Men idag har jag alltså varit och tittat i kistan med min familj. Det var lite obehagligt men det käns endå skönt att gjort det. Efteråt var vi hos min mormor och morfar och åt mat och snackade. Så det käns endå ganska skönt. 

Av Elin A - 7 mars 2016 14:52

 

Är fortfarande i skolan. Har nyss ätit pizza. Eftersom det är studiedag idag så serveras ingen mat i skolan så ja och mina kompis åkte till en pizzeria och åt mat. Det var super gott eftersom vi åt väldigt sent så var man ju extra hurgrig. Vi håller på och spelar in trailen till våran förestälning vilket har gått väldigt bra. Igår så började internetet krångla igen så får se hur det funkar i kväll 

Av Elin A - 7 mars 2016 08:01

 

Idag har jag studiedag men endå är jag i skolan. Eftersom vi måste jobba med prodoktionen. Det käns både väldigt skönt men endå lite jobbigt eftersom vi typ missar en studiedag. Men käns skönt att vi får denna stunden till att jobba med prodoktionen och likande. Det har för övrigt snöat massa inatt så jag var lite orolig när jag skulle köra till skolan. Men det gick bra iallafall. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards