loveislikeyou

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Elin A - 7 mars 2012 16:42

Idag har det varit en vanligonsdag i skolan. Med fört matte so, för tillfället går bra, sen var det språkvl och där har jag svenska/engelska så jag skrev min berättelse som bara är på 10 sidor och jag har inte kommit halvägs än. Sen efter det så var det svenska men då hade vi EQ där gjorde vi en övning som heter löken. Sen hade vi bild där ska vi börja göra bloggar som vi kan ha i bildämnet. Den kommer jag länka så fort min är klar. Sen hade vi lunch Efter lunchen så var det no som vi nu har bioligi. Med sex och samlavnad. Sista lektion idag var Elevensval. Där får man själv välja vad man vill göra och man väljer flr en tärmin i taget. Jag har träslöjd. Men det är gasnka kul även om det bara är massa killar och jag. Sen så åkte jag buss in till vara och gck till mormor. Sen om en stud ska jag drra till konsärthuset och stå i gaderobben med scouterna. Jag ska försöka blogga i morgon men det är inte säkert och i hälgen hinner jag inte blogg för jag ska åka skidor med scouterna.


Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards