loveislikeyou

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Elin A - 25 mars 2012 21:00

Jah nu är man äntligen hemma hos mamma igen. Efter en hälg med scouterna och bad.


Fredag: Först en ganska slapp dag i skolan. Och sen hem och packa in för en hälg med scouterna.  Sen fick vi åka till rasta och bli hämtade där av ledarna. Och då lyckades jag övertala min kille att han skulle blogga så det inte skulle bli så långt i mällan inlägen. Sen när vi kom fram så gick halva grupen och handlade. Jag var kavar och bestämde lekar med killarna för det blev så tjejerna ville handela. Men inte jag. Det slutade med att vi skulle köra polis och demostranter. Det går ut på att alla utom en ska hålla sig i varnadra och typ demostre och den andra är polis. Också ska polisen ta alla så dem släper varandera genom att dra. Sen skulle vi vara tysta vi 11 men det var vi inte.


Lördag: Idag vaknade alla vi 6 på morgonen sen blev det städning och frukost sen åket vi i bilar till skövde badet. Det var faktist kul men kunde varit roligar om min kille var med. Men man ska ju inte klaga iallafall. Efter badet så fick vi åka till mcdonalds och äta där. Sen vidare till skara där pappa skulle hämta oss. På kvällen såg vi på smartare än en femteklassare.


Sönag: så idag har det inte hänt så mycket har bara slappat. Och har precis sett på time out. Nu ska jag snart sova så god natt.


Puss och Kram Elin  

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards