loveislikeyou

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Elin A - 12 mars 2012 19:43

Jag har inte bloggat på hela hälgen för jag har varit på skidresa stor del har varit bra.


Fredag = Först var jag i skolan där hände inget specielt. Sen när jag kom hem så fick jag packa det sista innan jag skulle åka till bussen. På bussen så satt jag brevid min under bara kille. Jag försökte sova hela resan men kunde värkligen inte sova. Så dem hade på en film i bussen. Sen somnade jag när det var ungefär 5 min kvar av resan. Så jag blev inte så himla glad när min kille väckte mig. Sen fick vi vära rum och så var det hopp i säng för att årka morgondagens skidåkning.


Lördag= Jag sov stort set ingen ting i natt. Jag vet inte varför men endå. När vi åkte buss till Branäs. Jag åkte några åk med slaom skider sen hade jag så himla ont i magen så jag kunde inte åka mer. Men min världens bästa kille var med mig så jag behövde inte var själv. Vi hade typ snöbollskrig. Det var super kul. Sen på vägen tillbaka till stugan så somnade jag mot  min killes axel. Jag sov i 1 timma och hade super ont i nacken. När vi kom tillbaka så fick vi duscha och sen äta tacos och se på melodifestivalen. 


Söndag= Jag sov inte särskilt mycket i natt häller. Inan vi åkte till snune skulle man ha packat och städat allt. Sen på bussen spelade jag på min killes mobil. När vi kom fram skulle han lära mig åka längd skidor. Men det visade sig att det fans ingen snö i längdspåren. Så jag och han åkte stolslift up till topen för att gå ner sedan. Vi fastnade i en dunge och satt där i 4 timmar. Sen skulle vi gå ner men jag ramlade hela tiden. Så jag föreslog att vi skulle åka på rumpan ner. Så jag åkte först ner och det gick värkligen inte att bromsa. Så jag åkte ner i lera och rötter och där rmlade jag runt. Och jag smälde i min arm. Men när min kille skulle åka ner så såg jag inget spesigelt som hände bara att han haltade när han skulle gå. Sen tittade han på lårte och då hade han fått en pinne inkörd i låret. Så han sprang ner rästen av backen och jag fick ta han väska. Sen fick han åka ambulans. Jag var sjukt orolig och på den tiden hade jag inte ätigt något sedan 8 då det var fruckost och jag han inte äta något för bussen skulle gå om en halv timma. Så jag kopt en kexchoklad och hade i bussen. Men jag kunde inte äta för jag var så sjukt orolig. Men sen fick jag veta att han sytt 5 styng på inerlåret. Men kunde fortfarande inte äta för jaf hade sodana skulldkänslor. För det var min ide att åka till topen och min ide att åka på rumpan ner. Så jag åt int mycket på den dagen.


Måndag= I natt har jag inte hälle sovit särskilt mycket. Men på dag so var jag i vara och köpte en ros och en klubba med hjärta och så stod det " I love you " För att jag fortfarnde hade världens skulekänslor. Men sen så fick jag träffa han och se att han måde bra bara haltade lite. Vi typ såg på tv och myste för han kunde inte göra så mycket annat. Men det var mysigt. Lengtar redan tills jag får träffa han igen. 


Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards