loveislikeyou

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Elin A - 5 augusti 2012 13:46

Wesc - Keira long Sweatshirt hos Mylovebasket

Gör ett nytt försök!


Jag känner räddsla. Jag känner förvirring. Jag är ledsen men ändå glad. Jag gårter men endå skratar jag. Jag är förrivirrad. Jag vet ej vad jag vill. Mardrömmar kommer. De skrämmer mig. Vågar inte sova. Trötthet. Jag årkar inte. Jag är rädd för det som kommer ske. Min rädsla räknar ner. 2 veckor och 2 dagar. Sen så händer det. Det som jag är rädd för. Tänk om det blir fel. Drömmarna tar fram det värsta och drömmarna sitter kvar hela dagen. Sen kommer nya. De vill aldrig försvinna. Jag önskar jag kunde känna mig trygg. Inte ens i din varma famn är jag trygg från drömmarna. De intar mig. Och gör mig trött. Jag årkar inte. Jag gråter mig tillsöms för att jag inte vill sova. Jag är rädd för vad drömarna ska visa. Tänk om jag inte valde rätt. Tänk om allt blir värre. Tänk om.... 

 

Ja, nu sitter jag på jobbet igen. Jag börjar om 20 min. Det ska bli skön för då har jag suttit här i 2 timmar och 15 min. Det börjar bli långtråkigt. Men jaja. jag jobbar till halv 7 så jag kommer med min buss. Sen är jag ledig Måndag och tisdag. Men jag vet ej vad jag ska göra då. Det återstår att sen. 

 

Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards