loveislikeyou

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Elin A - 23 augusti 2012 21:39

VILA - Demver Shirt hos Mylovebasket


Ja ett tag sedan jag bloggade. Men ska försöka få till ett blogginlägg innan mamma kommer up och säger till att jag ska sova. Men sova gör jag nog inte på ett tag men endå. Ja, vart ska jag börja det var ju ett tag sedan sist. Jag har bytt klass så nu går jag i 9 blå. Jag trivs mycket bätter. Typ hella jag är gladare eller nogot. Ne men det är super roligt att börja i min nya klass. Ja idag så var vi i Lidköping med mamma. Jag köpte ett par jeans och en tröja. Sen på hemkompaniet så köpte jag en data mus och musmatta. Det var typ hjärtformat och funkar super bra. Ja i hälgen så jobbar jag och sen så ska jag även till pappa men kanske bloggar får sen och sen vill jag även såga förlåt.


Det var lite om vad som hänt. Jo jag vet jag slrev att jag måde bättre i min nya klass och det kan jag lova att jag gör. Men det käns ändå som om något är fel. Men kan inte komma på vad. Så jag mår inte helt bra. Kan bara bärja gråta men tårarna håller jag tillbaka i skolan. Jag vet inte vad det är käns som om jag borde vara lycklig. Men det är jag inte. Borde låta mig själv vara glad. Men något gnager djupt innom mig. Så djupt att jag själv inte vet om det. Jaja får hoppas att det löser sig.  Men ska nog sova snart.


 Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards