loveislikeyou

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Elin A - 10 augusti 2012 06:51

ASOS - ASOS Body With Sequin Heart hos Mylovebasket

Jah första gången på längen jag bloggar när jag inte sitter på jobbet. Ne men jag skulle bloggat igår på jobbet men jag glömde det. Igår gjorde jag moppe provet igen. Och denna gånge.... klarade jag det! Fan vad glad jag belv. Jag ver inte litte närvös när jag skulle klicka på "avsluta provet ". Och sen jobbade jag. Den natt innan gårdag så sov jag inte mycket. Så jag var rickatigt trött på jobbet. Haha! Sen efter jobbet så skulle jag, Ebba och mormor äta där och det tyckte de var superlyckigt att sluta jobba till dukat bord. Sen en timma senar så satt jag fortfarande på jobbet. De tyckte att jag lika gärna kunde jobbat 1 timma till. Men nej det ville inte jag. Men i natt så har jag sovait mycket bättre. Jag somande vid 23.20 och vajknade vid 6.30 Men inte drömt något som jag vet. Idag ska jag först  fiska kräftor hemma hos oss och sedan ska jag åka moppe in till mormor. och i kväll ska vi på cirkus. det blir kul. 

 

 

PUss och kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards