loveislikeyou

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Elin A - 8 augusti 2012 14:55

Bubbleroom / H - Sweatshirt hos Mylovebasket


Mardrömmar kommer och går.. men minnerna de består. Jag drömmer fortfarande mardrömar om skolan.. Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag vill undvika att sova men det går ju inte.. specigellt inte när man har ett jobb.. Jag vill vara vaken jämt sluppa blunda och drömma men vad ska man göra... När dröm på dröm kommer och stör min natt sömn. Vill hitta socialla personer och prata hella natten för att inte somna men när de somnar då gör jag det med... Jag vill inte jag vill inte.. Jag är inte trygg i drömmarnas värld...

 

Men nu ska jag glömma dömmarnas väld och gå till värkligheten. Jag har varit ledig i 2 dagar men nu sitter jag på jobbet igen. jag jobbar till 8 idag så mormor eller morfar kommer och hämtar mig. Sedan ska jag sova över där 

 

 

Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards