loveislikeyou

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin A - 16 augusti 2014 09:30

Igår var vi ute och la i kräftmjärdar från båten. Tycker det är riktigt mysigt faktist. Jag satt ifram så jag hamnade i vassen typ hela tiden. Och i morses tog de upp dem igen men vet inte hur många de blev då

pöss och kram <3

Av Elin A - 15 augusti 2014 13:01

På förmiddagen idag så har jag åkt runt vi var på min mammas jobb för att visa mina händer. De är väldigt illa just nu. Kan intr få ihop handen eller då ut den helt. Sedan var vi på bibliotek och lämna hem böcker och lånade en film. Vi var även på ica och köpte godis bland annat. Och nu är vi hemma och ska göra mat.

Av Elin A - 14 augusti 2014 22:07



Mobbing suger.. Men de jobbiga med mobbing är att de ter sig på olika sätt. Jag har själv varit mobbad och ingen "mobbnings histora" är den andra lik. Alla har olika. Jag är emot mobbing och jag vill att alla ska veta det.

 

Pöss och Kram<3



Av Elin A - 14 augusti 2014 17:29

Idag har jag varit göteborg igen. Med en annan kompis. Vi var inte så länge. Sedan gick vi runt i vara. Jag har en roset i mitt hår. Min ballong gick sönder. Dumma buske :c

pöss och kram

Av Elin A - 14 augusti 2014 12:28

Inatt har ja drömt mardröm å vaknat sedan somnst å drömt igen. Så har de gjort flera gånger. Så nu är ja typ super trött. Tror ja kommer somna på tåget. Tur att man inte är ensam då. Haha är påväg till göteborg med en kompis.

En annan dålig sak som hände var att mitt halsband som jag fick av min pojkvän gick sunder i morse. Men jag har redan lämnat de på lagning men de käns väldigt tomt :c

pöss och kram <3

Av Elin A - 13 augusti 2014 20:37

     


Såg en sminkvideo och tänkte tästa att göra den så det. Och såhär blev resultatet. Jag är inte den duktigaste på att sminka. Jag gärn väldigt dålig faktist. Men jag använder det inte så ofta som jag skulle vilja. Så jag tästar lite nu. jag tyckte endå att de blev snyggt. Hade vellat ha bättre rosa dock. Den sysns knapt. 

 

Här har ni videon jag använde.

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 13 augusti 2014 12:32

Så är påväg från kss i skövde just nu. Det är inte så farligt som det låter var hos typ tandläkar sak. Jag var på kontroll för att ja ska göra inplantat någon gång i framtiden vi ska till skara och typ gå till affärer tror jag.

pöss och kram <3

Av Elin A - 12 augusti 2014 16:38

Tänkte uppdatera nu när ja åker tåg och inte har något att göra. Ja nu är jag alltså påväg hem från min pojkvän. Nästa gång jag träffar han så har han flyttat. Spännande att få åka någon annan stans. Har cirka 1 timma kvar på tåget. När ja kommer hem ska ja till mormor och äta sedan till scouterna så unnderbart vårt första möta ju. Lengtar så.

Pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards