loveislikeyou

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin A - 8 augusti 2014 22:43

 


yey idag fyller min underbara pojkvän 19 år. Super grattis till han. Jag har åkt till han idag och vi var och åt på tai resturang med hans familj. Super mysigt ju. Det var typ buffe. De hade även väldigt koll på allergimat där så de kändes väldigt bra. Hade super duper kul. Just nu så gör vi inte så mycket ska snart spela ett spel med han typ. Önska mig lycka till. 

 

Pöss och Kram<3 

Av Elin A - 8 augusti 2014 08:00

     


Pöss och Kram<3

Av Elin A - 7 augusti 2014 13:10

   

 

Något annorlunda jag gillar är sniglar. Jag tycker de är såå söta och bara vill ha dem. Men bara de sniglar med skal så som på bilderna. De svarta sniglarna är super läskiga. Det är ganska konstigt. Enda skilnaden är ju färg och saklet. Men så är det. Sådana på bilden är bra de andra är dåliga enligt mig alltså.

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 6 augusti 2014 13:44

   

 

Idag ser det uta att bli städning och film tittande. Ska göra en video till bloggen på hur mitt rum ser ut. Därför ska jag föröska städa lite först. film eller serie det blir är House. Har totalt fastnat för den serien. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 5 augusti 2014 18:20

 


Tänkte påminna om min frågor och utmaningar sak tyvärr inte fått några utmaningar och bara 1 fråga. klicka häär för att komma ditt. Vill gärna göra en sådan video :3

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 5 augusti 2014 18:03

Idag har jag inte gjort någon ting fatta vad skönt. Jag har leggat i sängen å sett på Youtube. På bland annat keela. Hon var så bra. Jag har nyss duschat å ska åka pch kolla på när mina systrar ska hopps med hästar. Det ska bli kul.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 5 augusti 2014 11:29

krockarna häär

blod energidryck häär 

solcellsladdare häär 

blod dushkräm häär



pöss och kram <3

Av Elin A - 4 augusti 2014 13:26

   

Fatta vad jag lengtar itlls den 18 februari. Då är det biopremiar för Cirkeln. Jag har läst alla 3 böckerna i serien och är galen i dem. Lengtar sjukt mycket till det. Såg även en tiser iallafall. klicka hääär för att komma ditt. Så taggad efter att få se mer. 

 

Pöss och Kram<3


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards