loveislikeyou

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin A - 12 augusti 2014 08:00

   

Jag tänkte ta upp en sak som jag tycker är sjukt onördigt och aldrig förstått mig på. Det är de ni ser på bilden. Att förstöra en busskurs glas så. Jag förstår värkligen inte vitsen med det. Hur kul kan det var egentligen? Vet ni vad det kostar att sätta ditt ett nytt? Kan kosta cirka 2000 att bytta en ruta i en sådan bur och man ska bytta i en hel kur kostar det 20 000 till 40 000 kr. Fattar ni hur mycket pengar det egentligen är? Sedan ser det tråkigt ut.

 

Bilderna tog jag idag när jag väntade på bussen. Det kom två killar som skulle städa och ta bort allt glas. Fatta så onödigt. 

 

Sedan detta med klotter tänkte jag ta upp oxå. Jag tycker det är fint jag gillar de. Men alltså det är skilnad på klotter och klotter. Det finns ställen man inte gör det på och det finnsa saker man inte gör. Men jag tycker klotter är ett fint konstsätt om man gör det rätt. Viste ni att västrafik lägger crika 40 miljoner på skadegörelse per år? Det är inte häller en så liten summa. 

 

Jag tycker det är något att tänka på iallafall.

 

Pöss och Kram<3 

Av Elin A - 11 augusti 2014 17:44

Idag har jag varit i Göteborg och träffat kompisar som jag inte träffat på ett år. Det var så underbart kul. Vi gick runt i affärer och när vi gick och åt så köpte vi så vi tog med och gick och satte oss i typ en park. Men det började typ regna massor så vi fick springa under taket. Har haft en sådan underbar dag så de e inte sant. Jag skulle inte köpa något men ja det blev 2 saker endå. Haha. Just nu är jag påväg till baka till min pojkvän. Så får vi se vad vi hittar på ikväll.

Pöss och kram

Av Elin A - 11 augusti 2014 10:41

Igår så var jag och min pojkvän och en till kompis och badade. Det var väldigt mysigt jag älskar värkligen att bada. Det är så underbart. Efter de åkte vi och köpte mat på mcdonalds. När kompisen åkt så spelade jag och min kille monopol. Jag hade en super kväll. Känner mig så lycklig.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 10 augusti 2014 19:09


Pöss och Kram<3

Av Elin A - 10 augusti 2014 18:23

Sitter i bilen nu påväg från ullared. Köpte en hel del som jag inte tänkte köpa men som köptes endå. Hehe. Blir lätt så antar jag. När jag kommer hem ska jag göra en houl video på de ja köpt för att visa er.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 10 augusti 2014 10:55

Jag har nyss vaknat ligger på en luftmadrass som har hål någon stans så den är typ tom. Men jaja igår när jag och min pojkvän skullr sova gick den andra sönder totalt så han har sovit på soffan å jag på golvet. Men anntar att de intr gör något. Just nu ser ja på frozen för att försöka sova mer men gick sådär. Ska snart upp och bada då blir de nog att se house igen. Helt fast ju.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 9 augusti 2014 21:37

     


Förlåt för dåliga bilder men alltså min kamera var smutsig. Detta är alltså det jag det jag gav till min pojkvän. Det mesta var tänkt tills när han flyttar. Vilket han gör snart. 

 

Det var de små kärlekspillrerna som oxå var ifrån Coolstuff.se Det ligger en lapp i varje piller som man ska skriva gulliga saker i. Jag gjorde de och det är 90 lappar i. Super gullig present till någon specigell.

 

Pöss och Kram<3

 

 

 

Av Elin A - 9 augusti 2014 14:32

 

Jag har ett problem. Jag tänker för mycket. Det är inte så att jag försöker komma på saker. Det är bara det att jag är rädd och orloig. Som exempel var jag det igår kväll så de sluta med att jag somna kl 6. För att jag var orloig. Så är ganska trött just nu. Jag är orolig för typ löjliga skaer så som att jag ska åka buss från min pojkvän till Göteborg på måndag. Men jag antar att jag är sådan. Jag försöker även lösa problemen innan problemen uppstår. 


Pöss och Kram<3


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards