loveislikeyou

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Elin A - 8 november 2014 16:42

     


Jag försökte mig på att baka tunnbröd idag. Jag hittade ett gluten fritt resept häär. Det var inte så svårt men jag hade inte rismjöl så jag tog bara majsmjöl. Det luktade pankakor om dem och de såg värkligen ut som pankakor. Vilket jag tyckte var väldigt lustigt. Men de var väldigt gott har provat med smör och skinka. Det funkar helt klart. 


Pöss och Kram<3

Av Elin A - 8 november 2014 11:25

             


Jag har nu set en helt underbar film som heter " Pojken med det tickande hjäertat". Denna filmen är tecknad och handlar som det låter om en pojke som heter Jack men när denna pojken föddes så hade hans hjärta frysit till is så en häxa fick byta ut detta till en klocka. Men det fanns vissa regler som han behövde flöja. 1 rör inte visarna 2 håll kåll på humöret och 3 bli inte kär. Så man får följa Jack när han är ute och se hur det går när han ska följa dessa regler. Men det blir såvrare än han tror. Klicka hääär så kommer ni till filmen på Swefilmer.


Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards