loveislikeyou

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Elin A - 11 november 2014 19:12

Så varit med mina systrar i stallet idag. Morfar brukar följa med dem men idag fick jag de. Menwde va kul. På bilden så ser ni min favorit häst som heter tösen. För er som inte vet set så har jag ridit för några år sedan.

pöss och kram <3

Av Elin A - 11 november 2014 12:58

Så nu är bananakill igång på min skola. Detta inebär att folk går runt med bananer och försöker döda varandra. På bilden ser ni mitt vapen och en namnlapp. Namnet på den lappen är personen jag ska hitta och döda. Och alla har en namnlapp så spännande att se detta. Det finns några relger. Så som att man inte får köra det på lektioner. Detta är en så rolig sak enligt mig det är så underbart. Alla går runt med ryggen mot väggen för man måste ta bananen i ryggen och säga "bananakill" och ingen annan kroppsdel.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 11 november 2014 07:04

Så börjar visa en bild på mobilen. Inte så fin eller hur?
Jag insåg idag att det är kalt har ingen känsel i finer topparna. Men de är säkert bara jag som är känsligt. Men jag är ju så smart och glömmer mina vantar hemma. Så jag får väll skylla mig själv. Är iallfall påväg till skolan nu.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards