loveislikeyou

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Elin A - 9 november 2014 20:59

Så idag har jag även firat farsdag. Dock inte för min pappa men för morfar och mammas man. Det var mysig middag med typ julbordstema haha. Men de va gott iallafall.


Pöss och kram <3

Av Elin A - 9 november 2014 15:22

           


Idag har jag varit i scoutgåren och pysslat ihop bössor som vi ska samla in pengar till Läkare utan gränser i kampen mot ebola. Vi var tyvärr inte så många som var där. Men NSF scouterna i Sverige har bestämt sig att göra något åt detta. Så fram till den 1d december kommer vi att samla in pengar. Kan läsa mer om detta hääär. Så med våra finna bössor får vi göra på vilket sätt som hälst för att få in pengar. Jag tänker snacka med de jag känner och försöka få tid till att gå ut på stan och göra det.


Men vi åt även pizza och bakade chokladbollar vilket var väldgit gott. Det skulle ha kommit en kille från Guinea som skulle snackat lite som nu bor i Skara. Men han var sjuk så det blev inget av detta. 


Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards