loveislikeyou

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Elin A - 15 november 2014 21:22

Ser på film med min syster. Det är super mysigt. Vi ser på miss siceretagent. Det är nog en utav mina favorit filmer. Den handlar om en kvinnlig agent som inte är så kvinnlig av men hon måste vara med i en skönhetstävling för att hitta en brottsling. Men hur ska de gå att förändra henne innan 2 dagar då tävling börjar.

Pöss och kram <3

Av Elin A - 15 november 2014 17:59

Så sitter just nu och försöker plugga. Insåg att jag har 5 saker tills nästa vecka. Så bäst att starta då antar jag. Just nu läser jag en text som heter "en knapptryckares bekännelse" handlar om politik inte super kul. Men endå en jobbig text. Men så är det ibland. Ser även på filmen big mommas like father like son. Den är super bra älskar dem filmerna.

pöss och kram <3

Av Elin A - 15 november 2014 15:52

Så suttit på möte under 1 timma sedan eb paus och 2 timmar till. Jag satt vid skype bara för att jag inte vågade åka upp till Stockholm. Men jag hade extremt kul endå. Men ångrat att jag inte åkte med hade vart väldigt kul. Men tyckte det var kul endå alla värkar var så underbara.

pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards