loveislikeyou

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Elin A - 2 februari 2014 21:15

     


Inte bloggat i hälgen på grund av att jag varit hos min pojkvän. Vi gör inte så mycket egentligen som går att blogga om. Så därför brukar jag inte blogga där. 

 

Men vi har myst väldigt mycket, läst en hel del så jag har läst slut min bok. Ska skriva bokrecension på efter torsdag hade ja tänkt. Sedan spelade vi rome totale war. Det var ganska kul tills jag förlorade. Men det gick ganska bra. Endå tyckte jag. Jag somnade när jag skulle bada. Det gick itne så bra. Jag fick ont inacken. 

 

Jag har värkligen somnbrist. Jag är super trött ska försöka sova snart. Och somnat tidigt i hälgen. Men inte lätt att ta igen all somn som jag har missat. 

 

Pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards