loveislikeyou

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Elin A - 3 februari 2014 21:00

   


Idag var det skola. Vi hade svenska först. Då började vi förbereda inför nationela muntligt. Det gick ganska bra. Vi fick ge varandra tips och diskutera vad vi tyckte och tänkte om de man ville snacka om. 

 

Efter de hade vi matte. Det gick bra. Som vanligt. Med väldigt lång tid med genomgång. Så det blev inte så myckte räknat faktist. Men så kan det vara. 

 

På engelskan hade vi prov. Det gick inte alls bra. Men det kunde jag gissa innan jag ens börjat. Men det gick endå bättre än jag tordde. Men vi fick gå när vi var klara.

 

Har även varit en sväng på sjukhuset i skövde. De ökade behandlingen till 30 secunder dag. Det tog 35 min från de att jag gick av bussen tills att jag gick på nästa. Så det tar värkligen ingen tid. Det är sanare väntan som det blir mycket av.

 

Jag snackade med min pojkvän deräkt när jag kom hem bara för att han skulle plugga sedan. Men han hade tid iallafall. Så det gör mig lycklig. Igår glömde jag skriva att vi hade 3 månader. Så himla lycklig med han så det går inte beskriva. Älskar honom så mycket.

 

Har precis sett på Familjen annorlunda. Det blir så många barn. Förstår inte hur de kalar av att få livet att gå ihop. Vill inte ha så många barn. Men de va inget som dem hade planerat heller men vi får se.

 

Pöss och Kram <3  

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards