loveislikeyou

Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Elin A - 22 juli 2014 15:09

     


Döper du en gris till Napolion i Frankrike då bryter du mot lagen 

 

I indonesien bestraffas onani med halshugning. 

 

Kvinnor i Vermont måste ha ett skriftligt tillstånd från sin makar för att bära löständer 

 

Att spela domino på en söndag i delstaten Alabama är olagligt. 

 

I England är det olagligt att dö i parlmentsbyggnaderna.

 

Kommer lägg ut mer snart.

 

Pöss och Kram <3 


Av Elin A - 22 juli 2014 12:15

       


Igår var jag och min syster tillsammans med en vän. Vi var i dennna affären i Skara. Jag skulle ditt och köpa töjningar. Min syster bestämde sig att ta hål i öronen. Så det gjorde vi då. Jag tycker det är en super affär eftersom jag köpt alla mina töjningar där och blev tre nya igår. De har massa finna smycket och väskor. D persar navlar, näsor och öron. Så det är bara att gå ditt. De finns en hemsida för Charmant klicka hääär för att komma ditt. 


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards