loveislikeyou

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Elin A - 25 juli 2014 15:09

   


Här har ni bilder från statsvandringen i Lidköping. Jag var där med min familj idag. Det var väldigt häftigt och tyckte det var kul och de var väldigt duktiga. Jag har itne varit på den förut men har hör att den varit i några år inna. Jag tycker värkligen ni borde kolla kolla in detta och överväga att gå den iallafall. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 25 juli 2014 10:45

 

 

Igår var vi ute hela eftermiddagen. Min systers kompisar var här. Vi började ett vattenkrig i vattenspridaren. Sedan blev det flyttat till ån. Jag badade och de försökte träffa mig. Efter en stund badade alla. Vi ringde deras föräldrar så alla kom. Vi hade super trevligt. De har 2 små 2 åringar. De är så söta och de vill oxå båda. Efter att vi ätit kvällsmat så fiskade vi. Det blev 8 stycken sammanlagt. Det var ju kul. Vi la även ner några kräftmjärdar.

 

Idag så tog vi upp dessa. Vi hade lagt ner 6 stycken. Gissa hur många vi fick?? 37 stycken. Fattarn i vad kul eller. Dock la vi tillbaka 20 som var för små. Men 17 på 6 mjärdar är endå bra. Vi la tillbaka 4 mjärdar i vattnent igen. Så kul ju.  

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards