loveislikeyou

Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Elin A - 26 juli 2014 19:24

   

 

Igår var jag med familjen på traktorrace. Jag är inget traktorintreserad men jag älskar värkligen traktor race. Jag tycker det är häftig. I år hade dme 20 års jubeleum. Dagen till ära hade de fått hitt ett Jas 29 gripen som flög och gjorde konster. Det var riktigt häftigt. De hade även fått en rysk PBV en pansarvang som åkte runt och åkte på bilar. 

 

Om man ser hur racet gick så var det spännande. Det var första gången de hade tidtagning som var robbotstyrd. Och det var tur för de som var närmast skillde det 1 hundradel. Det är sjukt lika ju. Det var även väldigt spännande för en av traktorerna vurpa och hamna på taket det vär läskigt tyckte jag men de gick bra för han som körde. Det var även en manlig förare som hade ne kilt på sig. Han som van var bara 17 år. Det var två brödeer ifinal. Han som van van oxå förra året. Det är lite kul. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards