loveislikeyou

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin A - 19 januari 2015 22:08

Så suttit på ett scout möte och gjort stort sett ingen ting. Jo då vi har planerat lite. Men det är inte mycket kvar att planera. Men det är gött endå.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 19 januari 2015 17:09

Så när jag kom hem från skolan idag så gjorde jag och min syster som ett litet mini spa. Det var helt underbart. Det var varmt och mysigt. Hade hår inpakning och ansikstmaskt. Använde den ansiksmasken som är på en av bilderna. Har även tagit en lång dursch nu känner jag mig lite mer bättre. Känner mig super nöjd och underbar.


Pöss och Kram<3 

     

Av Elin A - 19 januari 2015 10:47

Så äntligen haft premiär. Super nöjd. Spelade för underbara barna som prata nästan hela tiden. Underbart. Det fanns en söt unge som krama alla efteråt såå gulligit. Hoppas ni kommer och tittar.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 18 januari 2015 17:54

Har fruktansvärt ont i handen. Det bara blåssade upp och bränner fruktansvärt. Så har en fryspåse vikt med handen. Bjuder även på skumma bilder på mig. Bara för att det är kul.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 18 januari 2015 15:06

Varit och simmat idag oxå men denna gången var min syster med oxå. Simma inte lika långt som tidigate men haft det trevligt. Känner mig nöjd med detta.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 18 januari 2015 11:32

Nyss vaknat och ätit frukost. Men har pakat inför att åka hem idag. Snart kommer min familj hitt för att äta mat. Det kommer bli super kul inte träffat dem på en vecka. Knapt pratat med dem. Så längtar massa tills dem kommer.


Har för övrigt ingen träningsvärk. Så alltingne är jag bättre tränad än jag tror eller så är jag dålig på att träna helt änkelt. Men ska iväg och simma idag också.


Pöss och Kram<3 

 

Av Elin A - 17 januari 2015 23:26

Haft eb mysig kväll.vi åt bakad potatis med räkröra. Super gott och förvånansvärt mättande.

Sedan såg vi på postkådmiljonärerna och sedan det stora äventyret. Med vindruvor och kiwi. Är gött.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 17 januari 2015 19:48


Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards