loveislikeyou

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin A - 3 januari 2015 20:34

förlåt för dålig kvalltie men har beställt ny mobil och sparar till en riktigt kamera. 


Pöss och Kram<3


Av Elin A - 3 januari 2015 16:39

Varit på coop och ikea och köpt saker till mig. Min pojkvän köpte även endel.
Solo köpte jag för att ja kände mig vär det. 44 kr coop
De två korgarna ska jag ha till mitt sminkbord. 8 kr/ st coop
Antekningabok ska skriva drömmar i den. 20 kr coop
Soptunna rosa rutig. 20 kr ikea
Data hållare som man har i knät 20 kr ikea
Super söt panda gossedjur.29 kr ikea

Pöss och kram<3

Av Elin A - 3 januari 2015 11:13

Smakade på äppel must igår. Det skulle vara 100 % äpple i den. Det smakade det. Men var inte så förtjust i det men det var kul att tästa.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 2 januari 2015 15:39

Så är hos min pojkvän. Jag åkte hitt på vägen hem från lägret. Jag har haft en helt underbar nyår. Ni kan inte fatt hur sjukt glad jag är för att jag åkte ditt. Så himmla lycklig nu.  När jag kommer hem på söndag eller måndag ska jag filma en video där jag berättar om allt men kommer kanske lägga upp lite tills dess med vad som hände. 

Hoppas er nyår var helt underbar. Komentera gärna vad ni gjorde på nyår. 


Pöss och Kram<3

     

Av Elin A - 1 januari 2015 08:00

Jag har en räsdlsa som är väldigt jobbig för mig. Det är att jag är rädd för nya saker. Alltså inte saker utan händelser. Så som när jag åkte till stocholm för några veckor sedan hade jag ångest innan eller nu när jag är på Nyårsbalen. Det är super jobbogt innan men jag gör den endå. Ibland fattar jag inte vad som händer eller varför det är så. Men jag gör allt för att övervinna och få göra roliga saker endå. Men det var detta som hindrade mig från att åka till Stocholm.


Pöss och Kram<3

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards