loveislikeyou

Alla inlägg under mars 2016

Av Elin A - 25 mars 2016 19:52

 

Idag så har jag vairt å ätit thai mat super gått ju. Mitt sätt att fira påsk eller något. Ne men jag kommer inte fira påst på något specigelt sätt så får väll vara såhär jag firar.

Av Elin A - 24 mars 2016 18:19

   

Idag så har har vi varit ute och grillat det blev super gått och väldigt nöjd med detta. Ser även på guldtubengalan just nu eller typ försnack eller vad det hette. Det är super kul att se på. Väldigt nöjd med att de har gjort galan direktsänd.


Av Elin A - 24 mars 2016 13:49

           

Varit ute och fotat lite vårtecken. De jag hittade var fina blommor vilket är ett väldigt tydligt vårtecken. Är väldigt nöjd med de bilder jag fotade.

Jag undrar även vad ni tycker är vårtecken? Alltså vad har ni för vårtecken?


Av Elin A - 24 mars 2016 10:45

Av Elin A - 23 mars 2016 18:35

         

Madelady är en är en nätbutik som har det mästa. Jag älskar värkligen deras utbud med amassa härliga kläder och tillbehör. Här ovan ser ni några av mina favoriter ur deras sortiment. För att komma till deras hemsida så kan ni klicka häär

Av Elin A - 23 mars 2016 10:17

   

Idag blev det äggröra till fukost. Samtidigt som jag och min kille ser på beck. Super spännande och super gott med mat. Har sovit ganska gått inatt. Får även se vad som händer under dagen.  

Av Elin A - 22 mars 2016 11:56

 

Igår så var jag och min systrar och shoppade i Göteborg. Vi hade super kul. Detta var en av mina systrars födelsedagspresenter vilket gjorde det hela lite roligare. Vi åkte tåg fram och tillbaka och sedan var vi mest i nordstan. Men självklar så var vi en sväng till Shock oxå. Som är en av min absoluta favoritbutiker. 

Idag ska jag inte göra super mycket mer än att jag ska åka till min pojkvän men bara det tar ju sin tid. Är väldigt taggad på att vara nästan en hel vecka hos honom. 

Av Elin A - 21 mars 2016 08:21

 

Igår så var vi på bjärtorpslott och åt middag. Det var riktigt heftigt att äta middag på ett slott. Det var även väldigt god mat. Vi gick även runt på slottet och hittade massa rum och gångar super kul var det. 

Så nu är det morgon igen och idag ska jag iväg och shoppa med mina systrar. Det kommer bli super kul och jag är väldigt taggad. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards