loveislikeyou

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Elin A - 1 februari 2012 10:32

det är jag...

tro inte på elin hon är en mördare som håller´mig fånge jag har hittata datorn och det är mitt enda hopp om frihet min bästis blev upp äten av hannes grymma pojkvän pnutis jag får inte använda hans riktiaga namn fär det är skrckingjagande. hej då om vi ses hej då


:-)



ett skämt!! från min kompis

Av Elin A - 1 februari 2012 10:17

Jag har inte bloggat på ett tag för att jag har haft massa annat att göra. För att jag har gjort massa annat t.ex varit hos kurator, haft vattengympa och haft vanlig gympa. Den kommande hälgen kommer jag att ha ass kul för hoppnings vis. På fredag ska jag och 2 kompisar med hem också ska vi göra oss iordning för disco. Efter det ska en av kompisarna och min kille sova över. Det kan bli kul. Ja just det jag har glömt att berätta att jag sitter i skolan och har rast i en kvart till sen har man svenska med film " vinagar av glas". Sen har man en timmas lunch rast får se vad man hittar på då.



Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards