loveislikeyou

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Elin A - 4 februari 2012 10:11

tjo tjo bloggen ! :D JazzeBazze här ! :D Hehe... Nej, men nu är vi serriösa här. ^_^Jag heter Jasmine men kalas JazzeBazze och är bästa vän med den söta tjejen som äger denna bloggen !! :D Sitter just nu med Elin och Pontus. :) Dem är sååååå söööta ! :) Jag vill med ha en kille att pussa och krama. :( Kolls in min blogg. :) Elin och jag och pontus var på torsbo, trökigaste ever ! Så vi gick om kring i vara vid typ tio tiden igår. så jag frös röven av oss !! :(




Kram och kyzz  JazzeBazze   



Checka min blogg: www.lifebyjazze.blogg.se

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards