loveislikeyou

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Elin A - 17 februari 2012 16:50

Nu har jag varit och sett alvin och genget 3. Den handlar om att Alvin och de andra ska på en semester med familjen. En krysning. Men Alivn tycker att det är så himla tråkigt så han försöker hitta på massa roliga saker. Men han lyckas hamna i stora problem. Dem slutar med att han och de  5 andra ekorrarna flyger med en leksaks drake bort från skepet. Men David ( deras pappa ) flyger med en gubbe i pelekan dräkt. De landar i vattnet och lyckas ta sig till lande på en ö och som tur är så var det samma ö som Alvin hamnade på. Alvin hittar en tjej som har varit på ön i flera år. Men tallar hon värkligen saning när hon säger att hon krasade med ett flygplan i vattnet? Och vad händer när Simon ( en ekorre ) blir bitten av en spindel? Kommer dem någonsin bort från den ön. Jag tycker att filmen är värd att sen. Den får 5 stjärnor av 5.



Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 17 februari 2012 10:06


Du är det sista jag tänker på


innan jag sommnar


Du är det första jag tänker på


när jag vaknar


Du är det jag drömmer om


varenda natt


Du fyller minna tänkar


varenda dag


Du finns inuti mig


hella tiden


mina tankar lämnar du


                                                  
                 aldrig


Skriven av mig Elin Abelsson



Puss och Kram Elin   


Av Elin A - 17 februari 2012 09:45

Inatt så drömde jag en mardröm. Jag vet inte men när jag vaknade så kunde jag fortsätta dröma genom att drömma och för att vakna behövde jag bara öppna ögonen. Idag ska jag och mina systrar åka på bio i vara. Vi ska se Alvin och genget 3. Efter det så kan jag skriva en resension av filmen på min blogg.




Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards