loveislikeyou

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Elin A - 12 februari 2012 19:30

Jag vet inte vad jag ska göra! Försaker skyda dem jag älskar men jag kanse sakadar mig själv! Kanse snart är mitt i något som jag inte kan ta mig ur. Men även om dem jag älsakar tvekar så kommer jag alltid finnas eller göra så att de kan må bra. Men alla vet inte hur mycket jag gör eller försaker gör för dem. Men vet inte hur länge man årkar visa up ett lende. Och visa att ingen knäcker dig. Den äran ska ingen få. Jaja till något lite gladare men lillasysre fyller 6 år i morgon så vi har typ kalas nu men jag årkar inte vara nere för jag har super om i mangen och huvudet. I morgon sak man in till vara och vara hos mormor. Mina systrar ska till Göteborg och titta på ridande pliser. Jag var på det för 2 årsen och skulle väldigt gärna villja se det igen men det går inte för jag har moppe kurs så jag får vara hos mormor med min kusin som är typ 3 år gamal. Och sova över där till tisdag. Sen blir det vattengympa i vara. Resten av veckan har jag inga planer så det lär bli en väldigt slap vecka. Men en sån vecka behöver man någon gång ibland.



Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards