loveislikeyou

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Elin A - 6 juni 2012 19:15


   


Förlåt för att jag inte bloggat på några dager. Men jag har börjat ta tag i moppe pluggandet på riktigt och derför inte haft tid att blogga eller sitta vid datan. Sen igår så kom Casper och sov över tills idag. Idag så var vi vid vara på barnens dag. Det var facktidt ganska kul. Jag fick Hero och Atenas atugrafer. Sen åkte vi hem och såg på film " De feta åren är förbi" Men han inte se hella innan han skulle åka hem. Jag skanar han redan.


Jag ÄLSKAR värkligen Casper. Mer än han kan fatta.


Men jag vet inte vad som händer med mig... Jag mår dåligt.. Men kan ej peka vart jag mår illa eller har ont..  Kan bara börja gråta för ingenting.. Det käns som jag bryts sönder innuti.. Och det finns inget sätt att stoppa det en del itaget försvinner och ju mer som försviner ju mer tårar kommer det... Jag har känt så ett tag men inte vågat säga till någon.. Rädd för vad folk ska säga men nu bryr jag mig inte.. Jag har spelat ett spel som alla tror på.. Men jag årkar inte spela mer... Endel kommer skratta åt det endel kommer försöka trösta mig. Men deta är min blogg och jag skriver vad jag vill..


Men innan ni kommenterar något elakt så tänk först att ett enda ord kan bryta ner en hel människa och om ni har något elakt att säga var då inte så feg och skriva det som annonym utan våga stå för vad du skriver..


Innan jag la ut deta funderade jag på om jag skulle det. Men jag bestämde att vara stark och skriva snaningen. Jag kan vara stark men bara vissa stunder...



Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards