loveislikeyou

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Elin A - 20 juni 2012 22:15

 

 

Igår kväll så var jag och stina vid dönstorp. Hon skulle bada men det var något badförbud. För de skulle tydligen ränsa boten. Det käns lite dumt att går det när det är i en å. Men det är inte jag som bestämer. Idag har jag varit med stina och Ebba i lidköping och handlat. Det var super kul att handla. För det det var länge sedan jag hittade på något sådant. Vi gick runt på torget sen i klädafärer. Jag köpte 2 par byxer och ett par shorts. Sen gick vi och åt pizza. Vi var även inne i leksaksaffären och spelbutiken. På spelbutiken köpte jag en film som heter " Klassfesten". Det är en komedi och den handlar om en kille som ska återförenas med sin klass på en återträff med klassen efter cirka 20 år. Men det är inte mycket som har förendrats. Ne men den filmen var bra. Jag vet inte hur mycket jag kommer blogga under midsommar hälgen för jag ska var med Casper. Jag ska ditt i morgon och kommer hem på lördag sen på söndag så åker vi på semester med mamma. 

 

Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards