loveislikeyou

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Elin A - 29 juni 2012 14:36

 

 

 

Lägntar efter dig 

 

I hjärtat finns ett rum

som bara är för dig.

Och var jag än tar plats

så finns du här hos mig

 

Jag hör din varma röst

som inspelad musik.

Jag lysnar om igen

för den är helt unik.

 

I mörker och i ljus 

ditt ansikte jag ser.

Ur minet tar jag fram

de bilder där du ler

 

Men bland allt du är för mig

finns något sårt att bära

min lägnnta efter dig

när jag inte har dig nära

 

 

Puss och Kram Elin   

 

Av Elin A - 29 juni 2012 14:15


Jag är bevken på mig själv. Jag hade ett fel för mycket på moppe provet. Då käner man sig lite nere. Mendet är bara att ny tag och försöka igen. Efter provet åk agoc mormor och fikade. Sen skulle jag hem och paka. För jag skulle hem till Casper för mamma viste inte när de kom hem från semesten. Men nu är de hemma iallafall. Ja idag så har jag och Casper varit själva hemma hos han. Så vi har ätit pizza. Se har vi sutit vid datan. När Caspers pappa kommer ska han köra oss till min pappa. Sådet blir nog inte mycket bloggat

 

Puss och Kram Elin    

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards