loveislikeyou

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Elin A - 15 juni 2012 21:28

Haha se super glad ut på skolavslutnignen.


Jippi skolavslutning idag. Fick ut mina betyg och det blev E och D men det är jag stolt över för det blev inga F. Sen kom farmor och hämtade mig i skolan och så åkte vi och fikade. Sen vidare hem till henne. Vi åkte sedan in till skara för att se när studenterna åkte runt på vagnarna. Efter det skulle vi hem och göra oss finna igen för att åka på student till våran granne. Det var super kul. Vi spelade lite biljard men jag kan erkäna att jag är sämst på att spela det så jag spelade inte så mycket. Men endå. Nu ska jag och Ebba snart ut i lillstugan och sova för jag är super trött. 


Puss och Kram Elin    

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards