loveislikeyou

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Elin A - 28 juni 2012 10:45

Karlsborgsfästning med rundvandring och 3 de bio.


  Vattentornet.


En gamal svarv.


Rundvandring på Örebro slåt.


 

Staty i stadsträgården.


Söndag: Idag så åkte vi till Örebro för att vara där på semester. På vägen up såg jag, Ebba och Moa på film. Vi stanade vid Karlsborgsfästning. Där gick vi rundvandringen. Den var bra. Jag och Ebba gick tillsammans medans mamma, Andreas och Moa gick sist. Moa var vlädigt rädd så hon fick avbryta vandringen. Men det var lite blande känslor där. Både rädlsa men et var också roligt. För de hade fått in dataspel. Men även att springa runt i mörka gångar. När vi lämnade fästingen så åkte vi till stugan i Örebro. 


Måndag: Idag så åkte vi in till Lek och busslandet inne i Örebro. Men jag lekte inte utan jag tittade mer på när de andra lekte. Sen gick jag även runt och titade lite i en affär som fans i närheten. Sen när vi kom tillbaka till stugan så gick vi och tittad lite på kampingen.


Tisdag: Idag så var vi vid äventyrsbadet i Örebro. Det var kul en stund iallafall så trötnade jag. Men detgick bra endå. Vi åkte en sorts vildförs. Jag tror att jag har fårt ett blåmärke från vildfårsen. För jag har ett stort blåmärke på mitt smalben. Sen på kvällen så spelade vi mingolf på ganska ovaliga och roliga banor.


Onsdag: Idag så åkte vi in till Örebro för att var i Wadköping. Där var Moa i lekladan. Jag var inne i ett ankvariat. Det tyckte jag om. Sen gick vi runt i stadsparken och fikade där. Efter det så fick vi en rundtur på Örebro slåt. Det var bra för de blandade ren fakta med teater. Det mest intreasnt var att få veta att under 13-talet så när man var på fest så fick man 30 - 35 rätter och man var tvungen att äta av alla så då fick man ha en fjäder och kitla sig själv i halsen för att kunna spy up allt och sen få plats med mer mat. Sen så skulle jag åka tåg hem. Jag var väldigt närvös för det. Men det gick bra. det skulle ta 2 timmar. Men jag såg på film och pratade med Casper så det kändes inte som det tog så lång tid.

 

Idag: Ska jag gör moppe provet i Lidköping. Får hoppas att jag klarar av provet. Annars fåt jag inte göra provet för än i agusti. Sen efter ska jag till Casper. Och klarar jag provet så får jag åka moppe ditt. Sen i hälgen ska jag till pappa så jag vet inte hur mycket jag kommer blogga men ska försöka.

 


Puss och Kram Elin  

   


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards