loveislikeyou

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Elin A - 4 november 2013 21:15

   

 


Bild1: Jag och varmchoklad

Bild2: Jag :D

Bild3: Fin uppfinning för upptagna personer på mammas jobb

 

Det var faktist lite skönt att komma tillbaka till skolan efter lovet. Men hade gärna sovit lite längre men man kan ju inte få allt man vill. Första lektionen var svenska. Där håller vi fortfarand på att jobbar om språk. Idag så fick vi fem uppgifft att välja på. Jag valden uppgiften där man ska snacka om hur kroppspråket funkar och sådant. Det tycker jag är väldigt intresant och skulle gärna lära mig täckenspråk. Men har väldigt svårt för soråk så det blir la inget med det.

 

Sedan hade vi väldigt lång rast och då spelade vi kort. Jag vann de flästa gångenrna även om de andra inte riktigt vill erkänna deta. Men så var det. Sedan när vi skulle äta så skulle tycket min kompis att jag åt lite dåligt så hon fick för sig att mata mig. Det tyckte inte jag var någon specigelt bra ide. Men hon kommer inte alltid med bra ider. Sedan gick jag till skolsyster för att visa min hand och snackade om att de hade tagit prover. Jag fick en salva som jag kletade i min kompis hår hon gillade inte riktigt det så hon rullade ifrån mig.

 

Sedan hade jag matte. Det gick la bra kom typ 10 min försent.  Men det gjorde ingen ting. Haf inte missat något för det tar en stund innan alla i klassen tystnat. Men matte e inte alls svårt men hade ingen driekt lust eller årk till det så blev inte så mycket gjort men klarar mig endå.

 

Siste lektionen var engelska. Där håller vi oxå på med någon skriv sak. vi skulle typ ett brev från en kille till sin mamma om när han var i london. Det tog sin tid innan jag fattade instruktionen på engelska. Men allt löste sig med lite tid.

 

När jag åkte bussen hem så somnade jag. Men som tur var så vaknade jag upp litte innan min station. Sp jag behlvde inte gå extra denna gången som en annan gång. Jag fick hjälpa till på mammas jobb när jag kom ditt för att vi inte skulle åka föränds vid 17 för att hämta min syster hos en kompis. Så var inte hemma förends vid 18. Men min lillasyster har lekt hotel så jag har fått mat på rummet och var choklad. Det var mysigt för haft massa kläder på mig och ett täcke men endå frusit. 

 

Just nu sitter jag och skypar med min pojkvän och försöker få bort min lillasyster ur min säng. Funderar på att alltingen sova sedan eller se en film. Jag har inte bestämt mig. 

 

Pöss och Kram <3

 

 

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards