loveislikeyou

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Elin A - 13 november 2013 21:30

     

Bild1-3: Jag :D

 

Idag had vi idrott och då skulle vi haft murboll men de hade satt upp någon sorts tält i idrotts hallen som man kunde se stjärnbilder i. Vi fick dock inte gå in där. Men det såg väldigt skumt ut faktist. Så vi fick välja mellan att spingingcyckla spela pingis eller syrtketräna istället. Jag valde spinging men satt mäst och kolla på de som spelade pingis. Spingincyklarna var inte alls bekväma.

 

Sedan skulle jag till skolsköterskan på en hälsokontorol. Det gick la bra antar jag vi diskuterade väldigt mycket saker som jag tyckte var känsliga som ja inte ville diskutera eller har dikuterat med någon innan. Så det väckte mycket känslor.

 

Kom försent till matten för att vi snackade så länge med skolsköterskan. Men det gjorde inget. Hade svårt att få fokus det var mycket vi hade snackat om som for runt i mitt huvud under hela lektionen. Det var ett rent kaus allt ihopa. 

 

Sedan skulle jag hem. Men mamma och Ebba var i skara så jag åkte med dem men när ja satt i bilen fick jag veta att de inte alls skulle hem utan att mamma skulle till docktorn så jag å Ebba åkte till mormor och fikade sedan gick vi och handlade. Vi hade kul men som tur var så kom mamma när vi skulle betala annars hade vi inte kommit ut där ifrån. 

 

När vi kom hem så snackade jag med min pojkvän för att försöka förklara allt som jag och skolsköterskan hade snackat om. Det gick la sådär. Men sedan blev det pankaksbak. Mina pankakor blev väldigt tjocka så de gick inte alls att rulla. Men de var goda endå. 

 

Just nu sitter jag i sängen och skypar med min pojkvän är så lycklig. Ska snart försöka sova. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards