loveislikeyou

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Elin A - 5 november 2013 22:30

 

Bild1: Jag och min syster

 

Idag så hade vi idrott första lektionen. Då hade vi bad. Det var super kul. Vi skulle först göra något i grupp och sedan skulle vi hålla hand och simma till andra sidan hand i hand. Det var super kul. När vi hade tävling med det van mitt lag. Sedan skulle vi simma så många längder vi kunde på 15 min. Det var lite jobbigt för att jag hade träningsvärk i ena armen. Men det funkade hyfsat endå. Men problem blev när vi skulle köra livrädding för jag kunde göra med händer för att de är ju fula med blåsor. Men det löste sig endå. Sedan fick vi sitta i bubbelpolen tills vi slutade. Det var väldigt kul. 

 

Sedan fick vi gå tillbaka till skolan där spelade jag och några kort. Det var super kul. Jag van fast alla van engång så det kanske inte var så specigelt men endå. Sedan skulle vi äta det var fisk någon ting. Inte så gott så det blev macka till mat för mig. 

 

På historian så snackade vi on någon snubbe som var som hiler och starling men mins inte hans namn så det skitter sig allt ihoppa. Men det kommer la någon gång. Sedan sanckade vi om utvecklingsamtalen. Hur han hade förbert våran mentor inför det. Han missade även när vi slutade så vi sattkvar längre. 

 

Hade även kultur och idehistoria idag. Först fick vi sitta själva och jobba med en film som läraren hade lagt ut åt oss med frågon tills vårt prov. Sedan skulle vi ha genomgång då snackade vi om mode och sådant från långt tillbaka i tiden. Jag och min kompis var super trötta så vi låg lutade mot varandra under det. Hehe.. Inte så bekvämt men funkar la endå.

 

När jag kom hem skylle vi åka nästan diräkt. För min syter skulle dansa och jag och mamma skulle gyma. Men det gick inte så bra för mig. Först gick jag saktare än gåbandet så jag ramlade av.. Sedan klarade jag inte träna för att jag var så trött. Mistänker att när jag sover så sover jag endå inte typ på något skumt sätt. Jag vet inte men är trött. Så jag gick ut i bilen och somnade typ där. Det var inte så bekvämt.

 

JUst nu ligger jag i min säng. Ska snart sova är super trött. Men vill snacka i skype lite till. Det går före sömnen för min del

 

Pöss och kram <3

 

 

 


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards