loveislikeyou

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Elin A - 21 november 2013 21:45

   

Bild1-2: Jag :3

 

Tillbaka i skolan i dag då.. Det var la som vanligt idag antar jag..

 

Började med teater. Vi övade på statuspändling. Men alltså det går la bra. Jag tittar mäst.. Men sedan när jag skulle upp så skulle jag spela präst. Men totalt hjärnsläpp viste  inget vad jag skulle göra eller bete mig. Det blev stelt och jobbigt. Men fatta inte vad jag skulle göra. Hur ja skulle be saml eller sjunga en sång när ja inte kan någon. Men de va en upplevelst och Man ska aldrig se det som att man gjort varit dålig utan snarare att man ska lära av mistagen. Man kommer göra hundra sådana så bara börja räkan å lära. 

 

Sedan har vi haft svenska. Våran lärare skulle snacka med oss en och en om en inlämnings uppsats vi gjort. Men de han inte jag. Medans han snackade med en så fick vi andra rätta ett annat prov. Jag fick D+ på det. Känner mig stålt för det. Har gjort mitt bästa å det duger antar jag. 

 

Andra teaterlektionen så var vi nere i källaren. Vi satt i en halvcirkel mot scenen. Vi skulle välja var sin karaktär som var så långt bort från oss som möjligt. Sedan tog hon upp 2 och 2 på scen och vi skulle spela teater. Men vi fick inte säga något. Det var faktist väldigt kul och interesant. För man var tvungen att titta på varandra och ta in varandras kroppspråk på ett helt annat sätt.

 

När jag kom hem så fick jag hjälpa till och säda nere. Vi åt lite och jag bytte om till varare kläder. Sedan bar det av mot scouter.

 

På scouterna så fick vi gå ut i skogen för att göra iorning inför en invigning för de mindre scoutern. Det var väldigt kul. Men jag stog med en kille som inte var så serigös. Men alltså det funkade la endå. Men jag tyckte det va rätt elakt för de lurade ner folk i ett hål och det var inte så snällt tyckte jag faktist. 

 

Just nu sitter jag i min sänge och värmer upp mina fötter och händer. Det behövs värkligen. Men snackar med min underbara pojkvän oxå. Han gör mig väldigt glad även om han kanske inte vet om detta. 

 

Pöss och Kram <3 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards