loveislikeyou

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Elin A - 4 januari 2013 18:33



Fattar inte hur man kan göra så.. Man blir rädd..

Av Elin A - 4 januari 2013 18:19


Så sjukt söt apa!! Tänk att träffa en riktig apa?? Det vill ja göra.. En vacker dag ska ja träffa och krama en riktig apa.. Tänk att en sån tanke som kanske aldrig kommer händ.. En sån tänke kan få mig att må bättre att bara sen en sådan bild på en söt apa..

 

Ja gillar inte mitt mående det går up å ner.. När ja e ner så blir ja sur för allt.. Ja vill inte det.. Men det jobbigast är om jag mått bra en hel dag.. Och sen bara trillar ditt utan någon anledning.. Då ingen är beredd och så blir man skit sur på alla och de fattar inget.. Ja vill inte detta.. Snälla sluta..

 

Idag sov ja till 11.. det är typ rekord eller något.. Ja somnad vid 2 kanske.. Ja snacka på skype med 2 killar från scouterna.. Som skulle lära mig minecraft.. Ja var med i deras surver och sådant men de dödade mig hella tiden så de va inte så kul.. Men iallafall när ja vaknade så kom Ebba up och var helt galen för att ja spelat på deras surver.. Så hjälpte ja henne.. Sen satt vi vid datan.. Vi åkte in till Vara.. Där köpte vi 3 filmer.. Vi har sett en film.. Snart blir det matt.. Och allt brast för mig.. Känner mig gråtfärdig men kan inte gråta.. 

 

 

Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards