loveislikeyou

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Elin A - 20 januari 2013 17:15

       


Bild 1: Är på teater med en snögubbe som heter Valle

Bild 2: Jag kramar Valle

Bild 3 och 4: är på snögubben på toppen av Gustavsbaken

Bilderna är inte så bra men ja skyller på mobilkamra..

 

Ja, Nu är vi hemma igen... Ska berätta lite om dag för dag denna veckan....

 

Söndag: Idag åkte vi bil.. Väldigt länge.. Vi skulle sett på film i bilden... Men de funka naturligt vis inte... Men när vi äntligen kom till stugan.. Var vi där typ en timma för tidigt... Så de lönade sig inte att vara uppe i tid.. Men sen kom vi i allafall in.. Då bytte vi om och åkte ut och åkte skidor... Det gick la bra.. Sen var vi i andra stugan på kvällen... De var roligare för de träffar man inte så ofta... 

 

Måndag: Jah.. Kändse så där kul att vakan.. Hade ont i smalbenet för att ja haft för små pjekser... De gjorde sjukt ont.. De va typ som blåmärken... Så det blev bara lite åkning... För det tryckte på även om ja hade större pjexer... Så blev mäst slappa.. Sen var vi i andra stugan och plugga å hade det trevligt..

 

Tisdag: Idag hyrade jag snowboard.. Bara för att det är bekvämare skor.. Det var det... Men ja fick desto ondare i rumpan.. Men de va kul.. Fast ja åkte in i pingviner.. Alltså inte riktiga utan såna som småbarn ska åka slalom mellan.. på eftermiddagen åkte Ebba snowbord.. fast jag fick ondast i rumpan när jag halkade utan snowboard eller skidor... Fy satan i gatan vad ont det gjorde.. På kvällen vara ja och Moa med andra stugan på bio.. Vi såg sunes sommar.. Den var faktist väldigt bra.. Bara att mina popcorn tig typ slut innan filmen.. 

 

Onsdag: Idag hyrde ebba snowboard.. Så då å hjälpe ja henne... Ja vågade inte åka eftersom.. Ja fortfarande hade ont efter att jag halka dagen innan.. Men ja åkte lite skidor.. Men mina ben klara inte mycket innan det gjorde ont igen... På kvällen var Ebba och Moa på bio.. De såg de fem legenderna.. Den värkar faktist bra.. Sen var ja mamma och Lena på mcdonalds oh drack varm choklad.. De va gott.. Sen gick ja hem och hämta min kusin sara och drog henne i pulkan till ica bra för att ja lovade henne godis.. Det löftet gör ja aldrig om igen... Det blev tungt.. Men tur nog mötte vi mamma på ica så hon fick dra henne hem...

 

Torsdag: Idag mådde ja piss rent utsakt.. Ja årka inte mycket så jag fick låna Linus data och såg på film på den..  Sen gick jag ut och tittade på Valle teater.. Då fick ja en kram... Ja gillar stora gosedjut... Det är samma som lissebergskaninen... På kvällen gick vi på bio.. Jag och Helene från min stuga och alla utom Linus i andra.. Vi såg mammas pojkar... Ja hade haft för höga förväntningar... Den var inte lika bra som jag trodde att den skulle vara.. 

 

Fredag: Idag var jag Ebba Moa på badet i experium.. De är inte lika stort som Skövde men helt klart störren än vara.. Vi bada i kanske 2 och enhalv timma eller något.. Sen gick vi till mcdonlads och åt där.. För det var nästan det enda Ebba och Moa tjatat om.. Så då blev dem nöjda... 

 

Lördag: Idag åkte halva min stuga hem... Det var bara jag Ebba, Moa, Mamma och morfar kvar.... Idag var ja inne på förmiddagen och ute och åkte med Råger på eftermiddagen.. De var kul... Vi åkte Gustav och stolen där och några mer bakar... Gustav är nog en av dem bästa bakarna tror jag... När vi skulle upp i stolen vid märta stannade den 4 gångrt på väggen upp... Det var ganska tråkigt... Jag och Råger åkte till Valle torget.. Där fick jag en till kram av Valle.. Vi fick även lämna in våra skidsaker.. Och börja packa... Sen var vi i andra stugan på kvällen...

 

Idag: Idag så har vi åkte hem... Vi fick se på film på datan... Ja somna och vaknade av att solen sken på mitt ansikte det var inte så kul... Men det gick ganska bra endå... Så nu är vi hemma och Jag sitter framför datan och lysnar på musik... Jag har haft en gnaksa bra vecka även om ja mått dåligt ibland.. Men lengtar helt klart till nästa år igen... I morgon börjar skolan ingen... Blandade känslor för det.. 

 

Puss och Kram Elin   

 


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards