loveislikeyou

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Elin A - 7 januari 2013 20:15


Jah.. I natt sov jag ingen ting.. Ja vet inte varför.. Kanske för att ja sovit mycket 2 nätter i rad.. Annars vet jag inte..

 

I dag har ja inte gjort så mycket.. sett på 2 filmer.. Och det var bilar 2 och Julia och Gnomio.. Den sista filmen handla om eller ja den va typ som romio och julia fast det var om trägordstomtar.. Sen har ja tvättat och städat och suttit vid  datan.. Ja och Ebba har även bakat hallonpaj.. Och nu ser ja på mästerkockarna..

 

Men måste lägga mig tidigt med Moa för vi ska up idigt i morgon.. Bara för att vänja oss till skolan börjar på onsdag.. Sen ska ja vara barnvakt i morgon åt Moa.. 


Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards