loveislikeyou

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Elin A - 5 januari 2013 11:45


Hihi änu en söt apa på bild.. Ja gillar den men det har ni väll redan konstaterat att ja gillar apor..

 

Just nu sitter ja på jobbet och väntar på att börja.. Ganska trist faktist men man ska gå in med en posetiv instälning så att det blir kul.. Jaja.. Jag jobbar till halv 5 typ..

 

Jag har börjat fundera.. Eller ja inte börjat fundera.. Jag runderar ganska mycket.. Ja är typ en tänkar person eller något.. Men nu har ja börjat tänka på.. Gymnasium och vad man ska bli efter det.. Gymnsaiet blir nog i skara på linje Estet Teater tror ja.. Men efter det.. Vart ska jag ta vägen då.. Vad ska ja bli.. Just nu har ja typ 2 utvägar.. Första som jag tänkt på längst är att jag ska bli lärare på låg/ mällanstadiet.. Men nu har ja kommit på något mer som jag vill bli.. Ja vill bli kurator / psykolog.. Fast då ska ja starta eget.. Ja tänket inte bli någon trågig som vanliga kuratorer utan hjälpa de som behöver hläp på ett annat sätt.. Typ att man kan göra något som den som behöver hjälp gillar.. Och smatidigt prata.. Och alla ska får gå till mig... Något sådant finns det.. Men inte som alla får gå till.. Men det ska jag ändra på.. Alla har lika rätt till att får den hjälp just den personen behöver.. Ingen förtjänar att må dåligt och jag vet vad jag snackar om.. 


Puss och Kram Elin    

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards