loveislikeyou

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Elin A - 28 januari 2013 16:45



Bilden säger allt... Är du lycklig.. Så är jag det... 


Jag har inte boggat på några dar för att min data och internetat har krånglat... Det har inte varit så kul....

 

Jah.. I hälgen skulle ja till pappa.. Men de blev inte så.. Av en anledning som ja inte tänker berätta... Det är lite privat... För även om om bloggar måste man han litte privatliv... Skulle ha jobbat men de blev inte så häller... Men de kan ja säga att det var för att.. Ja hade ont i magen... Vet fortfarande inte vad det är... 

 

I fredags så var vi hos Anette och Daniel... De va kul... Till en viss gräns... Först ville Alva var i mitt knä utan hon bara grät.. Så då fick ja gå runt med henne... Sen satte jag mig och känte att ja blev blöt på benet... Ja lyfte henne till mamma.. Kände på mitt ben... Då hade ungen kissat så mycket i blöjan att det runit över... Och hamnat på mig... De va inte så kul... Sen satt ja med henne i mitt knä.. Då kom mamma och skulle busa med en vattentilbringare över mitt huvud... De sluta med att hon hälde halva tillbringaren över mig... Då blev ja sur och gick...

 

I lördags gjorde vi inte mycket ja låg i sängen hela förmidagen sen gicka ja och plockade lite försiktigt.. På kvällen hade mamma gäster... De va inte så kul.. Ja va uppe och såga på film och satt vid datan... 

 

I söndags så var vi på ljusparty hos min moster.. De va ganska kul.. Ja köpte ljus.. Men de va ändå långtråkigt... annars gjorde vi inte mycket...

 

Idag har ja haft peruken i skolan för första gången... Fick några komentarer men inte så många negativa som ja trodde... Men de kommer la någon gång.... Fick några posetiva i allafall... Just nu ser ja, Moa och Ebba på Ice age 4... Vi ska snart ner och hämta chokladbollar...

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards