loveislikeyou

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Elin A - 9 januari 2013 21:05


Börja skolan idag efter ett skönt lov.. Ja vad får man höra då.. Jo att i morgon ska ni ha oförberet nationeltprov i svenska.. Man bara vah? Så tagga prov i morgon.. Sitta still och snacka och lysna i 100 till 110 Minuter.. De låter la lockande.. Men är endå glad att det är muntligt i svenska.. Det är ja glad för... Och även att det inte var nästa vecka.. Hade det varit nästa vecka så skulle ja inte fått åka på skidresa... Viket ja idag fick bekräftad ledighet på..


Jah sen när vi kom hem från skolan.. Så har vi sett på film.. Ja har även pälat vilket ja inte gjort på super duper länge.. Men det var faktiskt kul... Ni borde göra det tycker ja.. Ska snart sova eller något.. 


Puss och Kram Elin      

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards